متفاوت ترین فروشگاه اینترنتی ایران
این وبلاگ برای فروش بهترین کالاهای موجود در سطح کشور ایجاد شده است.

مستند کریستیانو رونالدو


پسری که رویایی داشت

در اين مستند با کریس همراه هستیم و تمامی اتفاقها و فعالیت هایش را مشاهده می کنیم. نظر افراد مختلف مانند همبازی ها و افراد خانواده کریستیانو ، نظر مربیان رونالدو همچون سر آلکس فرگوسن و همچنین بازیکنان تیم ملی پرتقال مانند لوئیز فیگو را خواهید شنید. مختصری از زندگی شخصی رونالدو را نیز خواهید دید.


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 13 تير 1390برچسب:سر آلکس فرگوسن,زندگی نامه کریستین رونادو,بازیکنان تیم ملی پرتقال, توسط محمد حسن |

کتاب داریوش کبیر


داریوش که بود و چه کرد؟

در این کتاب نویسنده بر آن است که توصیف شخصیتها و رویدادهایی که موضوع این مجموعه را شکل داده اند،اعمال خشونت نادرست،جاه طلبی،استبداد یا جنایتهای بی رحمانه قهرمان ها و فاتحان را که موجب سوء طن دیگران نسبت به آنها می شود را بزرگ نمایی نکند.
حکایت بی مسئولیتی و شورش ابسلم،قتل داود،استبداد هرود و تمام حکایتهای مربوط به جرم در بستری از آرامش،سادگی،بی طرفی و گذشت بیان شده اند طوریکه آنها را به گناه متهم کرده اما مورد غضب و قضاوت متعصبانه خود قرار نمی دهیم.


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 13 تير 1390برچسب:دانستنی ها در باره کوروش کبیر,سخنان کوروش کبیر,زندگی نامه کوروش کبیر, توسط محمد حسن |

مدیران موفق


مدیران موفق مدیرانی هستند که ......

مورد نیاز کلیه اشخاصی که خواهان موفقیت ، محبوبیت و تکامل در مدیریت می باشند.

این مجموعه گرانبها و تاثیر گذار به زبان فارسی و شامل عناوین و سرفصلهای زیر میباشد:
روشهای انجام کار تیمی موفق
Teamwork Succesful Styles
مدیریت زمان
time managment
کار خوب در محیط خوب
Good work in good place
گروه کاری ( کار تیمی )
WorkGroup Tech


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 13 تير 1390برچسب:روشهای انجام کار تیمی موفق,کار خوب در محیط خوب, توسط محمد حسن |

آموزش بورس


ترفندهای فعالیت در بازارهای بورس

مطمئن ترین و بهترین روش افزایش سرمایه و کسب درامد فعالیت در بازار بورس است.

دانستنیهای بورس ایران را فرا بگیرید!

بورس چیست ؟
بورس اوراق بهادار به معنای یک بازار متشکل و رسمی سرمایه است, که در آن سهام شرکت ها و اوراق مشارکت, تحت ظوابط و مقررات خاص, مورد معامله قرار می گیرد.
سهم چیست؟

سرمایه هر شرکت سهامی, به قسمتهایی مساوی تقسیم می شود که به هر یک از این قسمت ها, یک سهم گفته می شود. معمولا قیمت اسمی سهام در ایران ۱۰۰۰ریال است. هر فرد پس از خرید سهام مالک جزئی از دارایی شرکت می شود.
بورس یكی از بهترین مكانها برای سرمایه گذاری است.نوسان قیمت سهام شركتها در بازار بورس امكان سود آوری فراوانی را برای سهامداران فراهم می اورد و برعكس سهامدارانی كه در مقابل این نوسان قیمت منفعل عمل میكنند همیشه متضرر هستند. در چند سال گذشته افراد فعال در بورس ایران سرمایه خود را تا 100 برابر افزایش داده اند. كاری كه آنها انجام داده اند پیش بینی تغییرات قیمت سهام برای روزهای آینده بوده كه با توجه به مكانیزمهایی این پیش بینی را هر فردی میتواند انجام دهد. مجموعه آموزش بورس ایران شما را با این مكانیزمها آشنا میكند و شما نیز به راحتی میتوانید از این نوسان قیمتها بیشترین سود را كسب نمایید. نگاهی اجمالی به تغییرات قیمت سهام در یكی دو سال گذشته شما را با قدرت بورس برای افزایش درآمد آشنا میكند.


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 13 تير 1390برچسب:بورس ایران,نوسان قیمت سهام شركتها,تغییرات قیمت سهام, توسط محمد حسن |

کتاب رازهای جذب دیگران


قابل توجه خانمها و آقایان

رازها و جذابیتهای درون خود را کشف کنید

افراد را در نگاه اول شیفته و مقهور خود نمایید!

هر کسی را در هر زمانی به خود علاقمند کنید!

ذهنیت افراد را تغییر دهید و نیرنگها را تشخیص دهید

آیا از بازیچه شدن و مورد سوء استفاده قرار گرفتن خسته شده اید؟آیا گاهی اوقات احساس می کنید به حرف شما توجه نمی کنند یا اینکه به اندازه کافی مورد احترام قرار نمی گیرید؟
آیا تا بحال دوست داشته اید کنترل هر مکالمه یا موقعیتی را در دست بگیرید؟وقتی می توانید از بزرگترین اسرار علم روانشناسی برای باز کردن راه خود استفاده کنید چرا اجازه دهید دیگران کنترل زندگی تان را بدست گیرند؟ با استفاده از این اسرار می توانید هر فردی را به هر کاری که دوست دارید وادار کنید و دیگر احساس ناتوانی نکنید.
در این کتاب شما به دنیایی وارد می شوید که علم روانشناسی در آن حاکم است.تشخیص دادن نیرنگها ،تغییر دادن ذهن افراد یا کنترل کردن موقعیتها،که با استفاده از دستورالعملهای آسان و یک سری راهکارها و روشهای بسیار ساده که در این کتاب شرح داده شده است امکانپذیر می باشد.در این دنیا شما می توانید کامل ترین و پیشرفته ترین برنامه های روانشناسی را به کار گیرید تا ذهن خود را به نیرومندترین اسلحه خود تبدیل کنید.


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 13 تير 1390برچسب:پیشرفته ترین برنامه های روانشناسی,تغییر دادن ذهن افراد یا کنترل کردن موقعیتها, توسط محمد حسن |

کتاب چهار فصل ازدواج


ویژه خانمها و آقایان

آیا می دانید در چه فصلی از ازدواجتان هستید؟

بهار،تابستان،پاییز یا شاید هم زمستان؟

آیا می خواهید زمستان زندگی خود را به بهار تبدیل کنید؟

آیا می خواهید مهارتهای لازم برای بهبود زندگی و ازدواج را بدست آورید؟


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 13 تير 1390برچسب:مهارتهای لازم برای بهبود زندگی و ازدواج, توسط محمد حسن |

اتو مو هفت کاره


کارکرد و کیفیت بسیار عالی

لذت یک آرایش کامل با اتوی موی سر 7 کاره سورکر

یک سری کاملا حرفه ای برای آرایش کامل موی سر
تغییر ظاهری موی سر با ست کامل تاب دهنده های حرفه ای
دارای صفحه های کاملا پهن برای صاف کردن راحت انواع موی سر
دارای صفحه های تاب دهنده برای اثر فر دادن و تاب دادن به انواع موی سر
اتوی مارپیچی برای پیچش دادن مو
شانه جمع کننده حرفه ای برای ایجاد موج طبیعی مو
ایجاد فر شکسته روی موی سر
بابلس 4/3 برای ایجاد فر های کاملا صاف
با قابلیت تنظیم سرعت
دارای تنظیم دو حالته گرما برای انواع موی سر


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 13 تير 1390برچسب:اتوی موی سر 7 کاره سورکر,آرایش کامل موی سر,ایجاد فر شکسته روی موی سر, توسط محمد حسن |

مینی ماساژور همراه


ماساژ دهنده کلیه نقاط بدن

قابل استفاده در کلیه اماکن

راه انداری توسط باتری قلمی

بهترین وسیله برای رفع خستگی و ریلکس کردن عضلات

 با این ماساژور در هر زمان و هر مکانی میتوانید قسمت های مختلف بدن را ماساژ داده و درد ، خستگی و کوفتگی را به راحتی از بین ببرید.از این وسیله می توانید هر روز در حین کار روزانه و پس از اتمام کار در منزل برای احساسی لذت بخش و استراحتی کامل بهره ببرید. همچنین این ماساژور برای رفع درد عضلات پا ، کمر ، کتف ، گردن و ... بسیار مفید است.

 با استفاده از این ماساژور می توانید به نتایج زیر دست یابید:

ريلکس کردن کلیه عضلات بدن و صورت ، رفع خستگي بدن ، کمر، گردن ، پا ، زانو و حتي آرتروز پا.از این ماساژور می توان برای رفع خستگی کلیه اندام بدن استفاده نمود هر کجای بدنتان(مخصوصا عضلات پشت کمر) که احساس کوفتگی و خستگی می کند فقط کافیه چند دقیقه توسط این دستگاه ماساژ داده شود تا خستگی آن قسمت بر طرف بشود.


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 13 تير 1390برچسب:بهترین وسیله برای رفع خستگی,ماساژور برای رفع درد عضلات پا , کمر , کتف , گردن , توسط محمد حسن |

پودر پر پشت کننده مو


پودر پر پشت کننده مو در 30 ثانیه

100% طبیعی و دارای کیفیت عالی

مقاوم در برابر آب،باد و باران

اعتماد به نفس خود را بدست آورید!

چه هدیه ای بهتر از جوانی؟

چندین سال جوانتر شوید!!

تاپیک محصول جدیدی میباشد که به صورت حیرت انگیزی با رشته موهای سر ترکیب میشود و کاملا با رشته مو های نازک و ضعیف سر پیوند میخورد و باعث پرپشت شدن مو های سر می شود .
این رشته ها از جنس پروتئین موی سر است که از طریق فرایندی منحصر به فرد ساخته شده اند که به گونه ای غیرقابل تشخیص باموهای شما یکی میشوند با مصرف آن بلافاصله موی سر شما پرپشت تر شده و ظاهر طبيعي گذشته خود را باز مي يابد به گونه اي كه هرگز حتي تصور آن رانكـرده ايد.

 


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 13 تير 1390برچسب:درمان ریزش مو,پودر جلوگیری از ریزش مو,پرپشت کننده مو, توسط محمد حسن |

آموزش پر درآمدترین شغلها


بدون نیاز به سرمایه و قابل انجام در منزل

ویژگیهای این مجموعه آموزشی :
بهترین فرصت درآمد سازی در منزل ،بدون نیاز به سرمایه اولیه،عدم نگرانی از بابت هزینه های گزاف آموزش در کلاس های حضوری،آموزش ویدئویی بسیار ساده و قابل فهم،قابلیت انتخاب و شروع فعالیت شما در چندین شغل پردرامد
لیست آموزشهای داده شده در این مجموعه به شرح زیر می باشد:
1-کامل ترین آموزش ویدئویی کشت قارچ در منزل
2-آموزش چاپ سیلک در منزل
3-آموزش ساخت مهر ژلاتینی در منزل
4-آموزش شمع سازی در منزل
5-آموزش ساخت جعبه های فانتزی در منزل
6-آموزش کامل و جامع شارژ تونرهای لیزری در منزل
7-آموزش هویه کاری روی پارچه در منزل
8-آموزش روتوش تصاویر در فتوشاپ:
به شما پیشنهاد می نماییم این مجموعه و فرصت استثنایی را که می تواند رهگشای بسیاری از مشکلات مالی شما باشد را از دست ندهید!


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 13 تير 1390برچسب:آموزش ساخت جعبه های فانتزی در منزل,آموزش شمع سازی در منزل,آموزش روتوش تصاویر در فتوشاپ, توسط محمد حسن |

صفحه قبل 1 ... 8 9 10 11 12 ... 15 صفحه بعد