متفاوت ترین فروشگاه اینترنتی ایران
این وبلاگ برای فروش بهترین کالاهای موجود در سطح کشور ایجاد شده است.

آشنایی با 400 خط تولید درامد زا


اگر بدنبال کسب و کار واقعی هستید

حتما این مستند را مشاهده نمایید!!

 

قابل توجه مهندسین ،متخصصین ،کار آفرینان ، تولید کنندگان ،دانشجویان و عموم افراد

بازدید از چند صد کارخانه و کارگاه تولیدی معتبر فقط در عرض چند ساعت !!

فیلم هایی از مراحل ساخت وسائل گوناگون، نمایش تجهیزات و تشریح تكنولوژی ساخت

 

آیا تاکنون فکر کرده اید ابزار، وسایل و یا محصولاتی که هر روز استفاده می کنید چگونه ساخته شده اند؟

آیا دوست دارید بدانید خلال دندان - شیشه عینك و لنز های رنگی - پاكت پلاستیك - فویل آلومینیومی - چوب گلف - تراك كامیون - ماشین آتش نشانی - شلوار جین - سی دی - درب بطری (بطری های فلزی كه آك شده هستند )-وان حمام و توالت فرنگی - جوراب شلواری زنانه - كپسول و قرص - شكلات و نان - ربات -آدامس بادکنکی - زنجیر طلا - سیمان- تابلوهای برق - بادكنك - ترموستات- كركره پنجره - اسكیت برد -موتور ماشین - پروانه هواپیما - دوچرخه - ساخت شیشه - تولید تیله ها و گوی های رنگارنگ شیشه ای - لوله های عایق بكار رفته در صنعت نفت - ساخت رینگ و لاستیك - چیپس سیب زمینی - ابزار آلات كارگاهی ( مته وچرخ دنده و میخ و..) - کاشت پوست - لامپ مهتابی - كاغذ كپی - توپ بیلیارد و توپ فوتبال آمریكایی توپ تنیس و....و هر آنچه در اطراف خود میبینید چگونه ساخته میشوند ؟
مستند How It's Made شما را با پروسه ساخت این وسایل آشنا می کند.این مجموعه مستند که پخش آن از سال 1999 شروع شده با استقبال زیادی رو به رو شده است، به طوری که بعد از گذشت 12 سال، ساخت و پخش آن همچنان ادامه دارد. حتی در حال حاضر این مجموعه با نام دانستنیها از شبکه تهران پخش می شود.اين محصول براي تمامي رشته هاي مهندسي و علوم از جمله مهندسي مكانيك (تمام شاخه ها ) مهندسي برق – مهندسي شيمي و پتروشيمي مهندسي مواد و متالوژي – مهندسي معماري – مهندسي چوب و كشاورزي – مهندسي پزشي – مهندسي معدن -مهندسي هوافضا و….براي كليه كارخانجات صنعتي و تمامي توليدكنندگان كوچك و بزرگ و حتي براي دانش آموزان و دانشجويان قابل استفاده و مفيد مي باشد.


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 13 تير 1390برچسب:مهندسي چوب و كشاورزي,چگونگی ساخت شیشه,آشنایی با مهندسی مکانیک, توسط محمد حسن |

گردنبند ماه تولد


گردنبند ماه تولد شما

گردنبندی جذاب و زیبا

آنچه که برازنده شماست

با سمبل ماه تولدتان آشنا شوید

هديه اي مناسب براي آنكه دوستش داريد.....

طراحي متفاوت و خيره كننده

بر روی ماه تولد خود کلیک کنید:

فروردین،اردیبهشت،خرداد،تیر،مرداد،شهریور،مهر،آبان،آذر،دی، بهمن،اسفند

 


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 12 تير 1390برچسب:گردنبند ماه تولد شما,هديه اي مناسب براي آنكه دوستش داريد, توسط محمد حسن |

آموزش زبان ويژه كودكان

محصولی از والت دیسنی

گروه سنی: 2 - 15 سال

مجموعه ای که در پیش رو دارید ، پرفروشترین مجموعه آموزشی در کشورهای غیر انگلیسی زبان می باشد .
والت دیسنی توسط این مجموعه بااستفاده از جدیدترین اصول روانشناسی آموزش کودکان و با کمک شخصیتهای جذاب کارتونی که کودکان آنها را می شناسند و به آنها علاقه دارند با روشی بسیار ساده به کودکان آموزش زبان می دهد .
کمپاني والت ديسني اين مجموعه را براي سنين 2 تا 15 سال تهيه کرده است،اما به دليل جذابيت‌هاي آموزشي فراوان حتي براي سنين بالاتر نيزقابل استفاده مي‌باشد.
بعضي از قسمت‌هاي اين مجموعه عبارتند از:
سلام و احوالپرسي، خانواده، دوستان، دوستي حيوانات، تولدت مبارک، وقت گويي، روز و شب، بازي کردن، اعداد، اعضاي بدن، ميهماني، سفر کردن، غذا، جنگل، چهره‌هاي خندان، رنگها، حيوانات وحشي، موسيقي، سرزمين پريان و غيره.


کرم صاف و نرم کننده مو Dark & Lovely

قیمت: 30000 تومان

محصول کشور آفریقای جنوبی دارای بروشور جهت مصرف صحیح محصول، این کرم ضمن اینکه دارای مواد نرم کننده و تغذیه کننده مو می باشد به طور معجزه آسایی باعث صاف و لخت شدن موی سر می شود. به دلیل دارا بودن مواد موثر در تغذیه مو مصرف این محصول هیچ گونه عوارضی از جمله ریزش مو نخواهد داشت و موهای کاملا صاف و لطیف برای مدت حداقل 6 ماه ایجاد می کند .

محصولات دارک با قدرت و کیفیت فوق العاده می تواند در صاف کردن موهایتان تا حدزیادی به شما کمک کند این محصول در بسته بندی 5 عددی توانایی آن را دارد که بدون عوارض جانبی و یا ریزش مو حتی در حین مصرف فر موها را باز کرده و تا چند سال موهایی صاف را برای شما به ارمغان آورد.
روشهاي خريد اين محصول: 1- خريد پستي ( دريافت وجه هنگام تحويل كالا): كه در اينصورت محصول ظرف 4 الي 6 روز كاري به دست شما رسيده و مبلغ آنرا هنگام تحويل كالا به مامور پست ميدهيد.در اين روش هزينه ارسال با مشتري ميباشد. 2- واريز وجه به حساب (خريد نقدي): كه در اينصورت هزينه ارسال رايگان بوده و محصول ظرف حداكثر 2 روز كاري به دستتان ميرسد. شرايط خريد به تعداد زياد: 1- خريد 3 تا 6 عدد: واريز به حساب10% تخفيف با ارسال رايگان 2- خريد 7 تا 12 عدد: واريز به حساب 15% تخفيف با ارسال رايگان 3- خريد بالاي 12 عدد: واريز به حساب 20% تخفيف با ارسال رايگان

برخی از ویژگیها
1) محصول پر طرفدار کشور آفریقای جنوبی  2) دارای بروشور جهت مصرف صحیح محصول  3) سرشار از مواد نرم کننده و تغذیه کننده مو  4) بسيار مناسب براي از بين بردن فرهاي ريز مو  5) صاف و لخت کننده موثر مو برای مدت حداقل 6 ماه


خرید کرم صاف و نرم کننده مو Dark & Lovely

 

نام و نام خانوادگی

 

در فیلد زیر، کد تلفن کشور خود را وارد کنید مثلا برای ایران 98 را وارد کنید.

کد کشور

 

شماره تلفن ثابت یا همراه

 

ایمیل

 

آدرس شما

 

چنانچه در مورد اين محصول سؤالي داريد در کادر زیر بنويسيد.(اختیاری)

سؤال شما

 

در فيلد زير تعيين كنيد كه قصد خريد چه تعداد از اين محصول را داريد.

تعداد مورد نياز 

 

hasan85

نوشته شده در تاريخ یک شنبه 12 تير 1390برچسب:مواد نرم کننده , تغذیه کننده مو,خرید کرم صاف و نرم کننده مو,صاف, لخت کننده موثر مو, توسط محمد حسن |

مستند بهشت پرندگان


مستندي زيبا از مستند ساز معروف ديويد اتنبرو محصول 1996 از شبكه BBCدر مورد پرندگان بسيار زيبا و ناياب جهان در جنگلهاي استوايي و گرمسيري كه واقعا با زيبايي بي نظيرشان صحنه هاي بهشتي را خلق كرده اند. با تصاوير فوق العاده زيبا و ديدني زيباترين تصاوير از بديع ترين جنگل هاي جهان .عجيب ترين خلقتهاي خداوند را ببينيد كه توسط دوربين شكار شده اند. يكي از برترين آثار بزرگترين مستند ساز جهان ديويد اتنبرو . اگر ميخواهيد زيباترين و شگفت انگيز ترين پرنده هاي جهان را ببينيد اين مستند را تهيه كنيد.شما هم با اين مستند ساز بزرگ همراه شويد و به تماشاي بهشتي از پرندگان شگفت انگيز بنشينيد.شايد شما هم باورتان نشود اما اين پرندگان زيبا وجود دارند .بهشت دنيا را شما هم مي توانيد ببينيد.


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 12 تير 1390برچسب:پرندگان بسيار زيبا و ناياب جهان,عجيب ترين خلقتهاي خداوند,بزرگترين مستند ساز جهان, توسط محمد حسن |

مستند همگام با دایناسورها


دايناسورها، يكي ازانواع خزندگان ماقبل تاريخ بودند،دايناسورها، حدود 165 ميليون سال بر زمين حكمفرمايي كردند، اما 65 ميليون سال قبل، به طور مرموزي منقرض شدند. ديرينه شناسان، با مطالعه بقاياي فسيلي آنها، درباره دنياي ماقبل تاريخ به يافته هاي حيرت انگيزي رسيده اند.این مجموعه دریچه ای جدید درباره حیات و ساختار زندگی دایناسورها به روی شما می گشاید.
دایناسورها را می توان به دو گروه اصلی و بزرگ تقسیم کرد:دايناسورهاي گياهخوار( herbivores Dinosaur )دايناسورهاي گياه خوار از جمله بزرگترين حيوانات بودند که تا کنون بر روي زمين زندگي کرده اند و براي حفاظت از خود در مقابل حيوانات شکاري به جثه بزرگ خود و بدن مسلح خود متکي بودند. آنها بيشتر اوقات روز را به چريدن بر روي گياهان مي‌گذراندند. براکيوزاروس عظيم‌الجثه 25 متر طول و 76 تن وزن داشت . گردن بلندش او رادر رسيدن به رستني‌هايي که براي ديگر دايناسورها خیلی بلند بودند ياري مي‌کرد
.


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 12 تير 1390برچسب:بهترین مستند باغ وحش,مستند بی بی سی, مستند دایناسورها,, توسط محمد حسن |

مستند شاخص


 

مجموعه یازده قسمتی شاخص که به بازخوانی مستند آرا واندیشه های امام خمینی ( ره ) اختصاص دارد ،در ایام مبارک دهه فجر از بخش های مختلف خبری وچندین شبکه سیما پخش شد.
مستند شاخص بعد از سیره عملی امام روح الله ومستند نوزده قسمتی دفاع مقدس ، سومین مستندی است که واحد مرکزی خبر در سه سال اخیر تولید می کند.
در مستند شاخص ، با استناد به اسناد تصویری – صوتی ومکتوب ،افکار ومواضع امام خمینی ( ره ) در یازده محور: " امام وقانون "، " ا مام و بنی صدر"، "امام و فلسطین"، "امام و مردم"، "امام و وحدت"، "امام و استقلال"، "امام و آزادی"، "امام و آمریکا"، "امام و ولایت فقیه"، "امام و توطئه و نفاق" و "امام و جمهوری اسلامی" مورد باز خوانی قرار گرفته است.

پخش مستند شاخص در داخل، با حرف و حدیث هایی نیز مواجه بود که از جمله ی آن ها، می توان به حمایت جمع کثیری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از پخش مستند شاخص در صدا و سیما و نیز نامه ی آقای حسن خمینی و نیز پاسخ آقای ضرغامی به ایشان در مورد مستند شاخص نام برد.


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 12 تير 1390برچسب:مستند شاخص,زندگی نامه امام خمینی(ره),مستند دفاع مقدس, توسط محمد حسن |

نگین زیبایی دندان


با یک نگین، زیبایی خود را چند برابر کنید!

نگین مجالس شوید

ویژه خانمهای شیک پوش

هدیه ای مناسب برای شما و آنکه دوستش دارید

همانطور که می دانید زیبایی دندانها تاثیر بسیاری در زیبایی ظاهر شما دارد.با استفاده از نگین دندان زیبایی لبخندتان را صدها برابر کنید و نگین مجالس شوید.


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 12 تير 1390برچسب:نگین زیبایی دندان,زبیاتر دیده شدن دندان, سفیدکننده دندانها, توسط محمد حسن |

گن لاغری


کاهش 4 سایز فوری

ساخته شده از الیاف مایکروفیبر جدید

هر بسته حاوی دو گن(مشکی و رنگ بدن)

آیا تا به حال خود را در آینه دیده و آرزو کرده اید که یکمرتبه بدون رژیم و جراحی لاغر شوید؟

 این گن انقلابی بزرگ در باریک کردن بدن و بالا کشیدن چربی های افتاده که بر اثر چاقی و یا پس از زایمان ایجاد شده، بوجود می آورد.
 نحوه تولید این محصول به روشهای پیچیده ای برمی گردد که در سفت کردن عضلات و شکل دادن به بدن مؤثرند و در عین حال راحتی و آسایش را هنگام به تن داشتن برایتان به ارمغان می آورند.  در دوخت این گن از هیچ سیم یا فنری استفاده نشده است تا شما هیچ فشاری را روی بدنتان احساس نکنید.
بلندی آن از زیر خط سینه تا بالای زانو است تا تمام مناطقی که بیشترین درصد تجمع چربی و چاقی را دارند، در بر بگیرد.  دو بند برای محکم نگه داشتن آن در قسمت لبه بالایی تعبیه شده که به راحتی قابل تفکیک و جداشدن می باشند تا فقط در مواقع لزوم استفاده گردند.با استفاده از این لباس زیر، اعتماد به نفس خود را بازمی یابید و می توانید به راحتی لباسهای زیبا و مد روز را بپوشید و احساس رضایت و خرسندی کنید.
این محصول در 7 سایز مختلف و در بسته بندی شکیل  که هر بسته حاوی دو گن ، یکی به رنگ مشکی و دیگری به رنگ بدنی ، عرضه شده است تا قابلیت استفاده از این محصول را با هر لباس ازهر رنگ و جنس را به شما بدهد.


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 12 تير 1390برچسب:گن لاغری,کاهش سایز اندام ها,لاغرشوید,زیباتر دیده شوید, توسط محمد حسن |

ساعت سامورایی


ساعت سامورایی

نسل جدید ساعتهای LED

ویژه آقایان و خانمها

ساعتی بسیار زیبا و متمایز ویژه نسل جوان

قابلیت ست کردن با لباسهای اسپرت

این ساعت زیبا در حالت عادی مانند یک دستبند می باشد و زمانی که نیاز باشد با فشردن یک دکمه اعداد ساعت با نور ال ای دی از بین حاشیه های دستبند نمایان می شوند.طراحی اين ساعت بسيار ساده و مدرن می‌باشد و استفاده از آن بسیار آسان است .این ساعت امکان نمایش ساعت، دقیقه، ثانیه، روز، ماه، صبح/عصر را دارا می‌باشد.

هدیه ای مناسب برای آنکه دوستش دارید....

 


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 12 تير 1390برچسب:فروش ساعت های جدید,زیباترین ساعت,ساعت ضدآب,, توسط محمد حسن |

صفحه قبل 1 ... 9 10 11 12 13 ... 15 صفحه بعد