متفاوت ترین فروشگاه اینترنتی ایران
این وبلاگ برای فروش بهترین کالاهای موجود در سطح کشور ایجاد شده است.

مستند راز


با تماشای این مستند آینده خود را متحول سازید

علی دایی اسطوره فوتبال ایران و آسیا در یک مصاحبه تلویزیونی دلیل موفقیت خود را عمل کردن به دستوراتی که در این فیلم داده میشود عنوان کرد و فیلم راز را فیلم مورد علاقه خود معرفی کرد و عنوان کرد اگر وقت داشته باشم یکبار دیگر فیلم مستند راز را نگاه میکنم .
رازی در تاريخ بشريت وجود داشته، کشف شده، پنهان شده، گمشده و دوباره پيدا شده است. تعدادي زن و مرد استثنايي اين راز را کشف کردند و به عنوان بزرگترين انسان هاي روي زمين شناخته شدند .کسانی همچون نیوتن ، گالیله ، داوینچی ، انیشتین ، آلفرد هیچکاک ، مادام کوری و ....
آیا از مشکلات زندگی خسته شده اید؟آیا به اندازه کافی پول ندارید؟ آیا از شغلتان ناراضی هستید؟آیا ماشین مدل جدید می خواهید؟آیا می خواهید صاحبخانه شوید؟آیا می خواهید ازدواج کنید؟ آیا می خواهید وارد دانشگاه شوید؟آیا زندگی تان دچار بحرانهای مختلف شده است؟
آیا تاکنون از خود پرسیده اید که بین افراد ثروتمند و فقیر یا افسرده و شاد و در کل بین انسان های موفق و ناکام چه تفاوتی وجود دارد؟
آیا می دانید چرا اکثر مردم در بیماری، فقر و گمنامی زندگی می کنند و بعضی ها قله های پیروزی را یکی پس از دیگری فتح می کنند؟
متاسفانه اکثر مردم، آنچنان در حال تلاش و تقلای جسمی، برای گذراندن امور زندگی هستند که فرصت نمی کنند به دنبال جواب اینگونه سئوالات بگردند و با خود بیندیشند که چرا تاکنون زندگی خوبی نداشته اند و چگونه می توانند یک زندگی عالی و موفق را برای خود ایجاد کنند. آنها افراد موفق را خیلی خوش شانس تصور می کنند و نمی دانند که موفقیت و خوشبختی نیز مانند هر کاری در این جهان اصولی دارد و در واقع مرز بین خوشبختی و بدبختی فقط یک راز است. ما این راز را برای شما فاش می کنیم.


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 23 تير 1390برچسب:علی دایی,اسطوره فوتبال,تاريخ بشريت,نیوتن,گالیله,فوتبال ایران و آسیا,فیلم,فیلم راز , توسط محمد حسن |

ترتیل قرآن کریم با صدای استاد عبدالباسط


ترتيل كامل قرآن مجيد با تفكيك سوره ها

با صداي استاد عبدالباسط محمد عبدالصمد

استاد عبدالباسط محمد عبد الصمد در سال 1927 در روستاى المزاعزه يكى از توابع شهر اَرمنت در استان قنا در جنوب مصر متولد شد، او در مكانى پاك كه به امر قرآن كريم از حيث حفظ و تجويد اهتمام مىشد متولد شد،جدّ او استاد عبدالصمد از مردان با تقوا و از حافظان قرآن كه از نظر حفظ قرآن كريم و تجويد و احكام آن مردى متمكّن بود،و پدر بزرگِ مادرى او عارف بالله استادِ جليل ابو داود صاحب مقام مشهور و معروف در شهر ارمنت، مى باشد ، اما پدرش استادعبدالصمد يكى از مدرّسين حفظ و تجويد قرآن كريم بود، 2 برادر او محمود و عبدالحميد در آموزشگاه (مكتب) قرآن را حفظ مى كردند و برادر كوچك آنها عبدالباسط هم در سن 6 سالگى به ايشان ملحق گرديد.


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 23 تير 1390برچسب:استاد عبدالباسط,مصر ,قرآن كريم ,حفظ قرآن كريم,تجويد قرآن كريم ,ترتیل قرآن کریم,قرآن, توسط محمد حسن |

مستند حیات وحش


مستند بی نظیر حیات وحش مجموعه ای زیباست که با کیفیتی بسیار بالا و فیلمبرداری حرفه ای زندگی جانداران و حیات وحش مناطق شگفت انگیز جهان را به نمایش می گذارد. همچنین طبیعت زیبا ی آفریقا و آمریکای لاتین را به زیبایی هرچه تمام تر نشان می دهد. مجموعه ای زیبا، کامل و اعجاب انگیز از جزئیات زندگی حیوانات وحشی، آبزیان، پرندگان، خزندگان، حشرات و دیگر موجوداتی می باشد که به همراه انسانها در چرخه حیات در حال زندگی هستند.
این مجموعه بطور باور نکردنی جزء پرفروشترین و پر طرفدارارین مجموعه های مستند اخیر قرار گرفته است. البته یکی از دلایلی اساسی پر طرفدار شدن این مجموعه این عامل است که این فیلم مستند با بهترین کیفت صدا و تصویر ( تصویر دی وی دی و صدای دیجیتال) با منوی دی وی دی عرضه شده است که قابل استفاده در کامپیوتر و دستگاههای دی وی دی خانگی است.


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 23 تير 1390برچسب:حیات وحش,پرندگان,حشرات,پرفروشترین,مستند ,مجموعه, توسط محمد حسن |

آموزش انگليسي در خواب


روشی جدید جهت یادگیری زبان

آیا از یادگیری زبان انگلیسی نا امید شده اید!؟

به كمك ضمير ناخودآگاه درخواب انگليسي بياموزيد!!

فنآوري جديد يادگيري براي نسل جديد و آنها که مي خواهند همپاي سرعت تکنولوژي حرکت کنند.

Sleep English يا آلبوم يادگيري مكالمه انگليسي درخواب مجموعه اي است بي نظير وكامل از 18 درس وتمرين آموزش مكالمات زبان انگليسي كه درسها بصورت گفتاري وبه فرمت فايل هاي صوتي mp3 وبه 2 زبان فارسي وانگليسي همزمان ارائه مي شود. اين صداها با تلفيق دو تكنولوژي زنده نمايي صحنه هاي صوتي درداخل جمجمه يا Binaural Sounds وتكنيك منحصر به فرد همسازي وهمگامي مغزي Brain Synchronizing ازطريق هدفون براي مغزهنگام خواب ، قابل شنيدن مي باشند وبه دليل همراه داشتن امواج خاص فعال سازي ذهن هنگام پخش درس ها ، مغز شما را درعالي ترين شرايط كاري ( يعني درخواب ودرزمان استراحت ) ‌وبه راحت ترين شيوه ، با واژه ها وجملات اساسي زبان آشنامي سازد.
شما وقتي از خواب بيدار مي شويد دركمال حيرت مي بينيد كه نسبت به روز قبل چندین لغت جديد برايتان معنادارشده اند وبه طور ناخودآگاه بخش اعظم مفاهيم مكالمات روزمره ونوشته هاي انگليسي را درك مي كنيد!!


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 23 تير 1390برچسب:یادگیری زبان انگلیسی,خواب,مكالمه انگليسي درخواب,زبان فارسي,انگليسي, توسط محمد حسن |

آموزش یوگا


آمادگي جسماني براي مقابله با استرس

حركات و نرمش براي تمركز و آرامش

يوگا چيست؟
لغت "يوگا" به معناي "اتحاد" است. يوگا شكلي از ورزش ميباشد كه بر پايه اعتقادي بنـا شـده اسـت كـه بـدن و تنـفـس ارتـبـاط تـنـگاتنگي با ذهن و فكر دارند. با كنترل تنفس و نـگاه داشـتـن بدن در وضعيتهاي ثابت يا همان "آساناس" يوگا ايجاد توازن (هارموني) مي كند. بهر حال يوگا سحر و جادو نيست. يوگي ها (اساتيد يـوگـا) قادر به ناپـديـد شدن و يا بـلـنـد شـدن از روي سـطح زمـيـن نيستنـد. امـا آنها ميتوانند كارهاي غير عادي و شـگفت آور مـتـعـددي هـمچـون نـگاهـداشتن نفسهايشان براي سـاعـتـها و يـا كند كردن ضربان قلبشان به منظور تقليد حالت مرگ، انجام دهند.
تمرين يوگا شامل 5 عنصر كليدي ميباشد: تنفس مناسب , تمرين, تمدد اعصـاب, رژيـم غذايي, تفكر مثبت و تعمق (مديتيشن). تمرينها - و يا آساناس - به قـصـد بـرطـرف كردن گرفتگي عضلات, استحكام اندامهاي داخلي و بهبود انعطاف پذيري مـفاصل و ربـاطـهـاي بدن طرح ريزي شده اند.


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 23 تير 1390برچسب:يوگا,اتحاد,ورزش,تنـفـس,اساتيد يـوگـا,مـفاصل,ضربان قلب,سحر و جادو , توسط محمد حسن |

ظروف نگهدارنده غذا و میوه آلویز فرش

قیمت: 14000 تومان

ویژگی های ظروف نانو الویز فرش: تازه ماندن غذا برای هفته های متوالی- تولید شده با مواد انتی باکتریال نانو تکنولوژی- از بین نبردن ویتامینهای موجود در غذا- بر طرف کردن یخ زدگی غذا- شستشوی آسان- قابل استفاده در مایکرو ویو . . . . . به مرور زمان از مواد غذایی گازهایی متصاعد می گردد که این گازها باعث فاسد شدن آن ها خواهد گردید. خاصیت اصلی این ظروف جذب این گازهای متصاعد شده درون ظرف می باشد در نتیجه مواد غذایی درون آنها برای مدت بسیار بیشتری تازه باقی خواهد ماند . . . . . MADE IN CHINA . . . . . دارای 3 ماه گارانتی پخش لوازم خانگی هیراد



برخی از ویژگیها
1) از بین نبردن ویتامینهای موجود در غذا  2) تازه ماندن غذا برای هفته های متوالی  3) بر طرف کردن یخ زدگی غذا  4) ارسال رایگان تهران  5) خرید پستی شهرستان


خرید ظروف نگهدارنده غذا و میوه آلویز فرش

 

نام و نام خانوادگی

 

در فیلد زیر، کد تلفن کشور خود را وارد کنید مثلا برای ایران 98 را وارد کنید.

کد کشور

 

شماره تلفن ثابت یا همراه

 

ایمیل

 

آدرس شما

 

چنانچه در مورد اين محصول سؤالي داريد در کادر زیر بنويسيد.(اختیاری)

سؤال شما

 

در فيلد زير تعيين كنيد كه قصد خريد چه تعداد از اين محصول را داريد.

تعداد مورد نياز 

 

hasan85

نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 22 تير 1390برچسب:ظروف نانو,غذا ,مایکرو ویو,گارانتی,لوازم خانگی هیراد,ویتامین, توسط محمد حسن |

مستند درون بدن انسان

قیمت: 6000 تومان

در این مستند شما سوار بر کشتی جادویی نشنال جئوگرافیک می شوید و به داخل بدن یک زن سفر می کنید تا مراحل ایجاد جنین، رشد جنین، تولد، کودکی، نوجوانی و جوانی تا پیری یک انسان را از ابتدا تا انتها مشاهده کنید.این فیلم به بررسی چگونگی عملکرد بدن انسان از اولین گریه تا آخرین تنفس، مي پردازد. شبکه ی National Geographic شما را به سفری فوق العاده جذاب برده و چگونگی عملکرد بدن یک زن را از بدو تولد تا مرگ به تصویر می کشد. در این فیلم تصاویری از درون بدن انسان نیز که به تازگی و توسط دستگاه های پیشرفته و با کیفیت عالی گرفته شده است، نمایش داده می شود.نشنال جئوگرافیک یک مستند بسیار زیبا و حیرت آور در زمینه آناتومی و فیزیولوژی بدن انسان تهیه نموده است که در آن از روشهای پیشرفته تصویر برداری درون بدن و نیز تلفیق انیمیشن و تصاویر واقعی بهره جسته و درکی کاملا واقعی از آناتومی و فیزیولوژی به بیننده انتقال می دهد.

این مستند تمام وقایع از زمان تولد تا مرگ به نمایش در می آید از جمله : لحظه زایمان و نحوه خروج نوزاد از رحم مادر - اولین دقایق حضور در دنیای خاکی و نحوه شکل گیری سیستم های مختلف بدن برای تعامل با وقایعی که در اطراف نوزاد رخ می دهد - تغذیه و شیر خوردن نوزاد و نحوه انتقال آنتی بادی های دفاعی به نوزاد - بزرگتر شدن نوزاد و تکامل حس های مختلف - نحوه به راه افتادن نوزاد و شکل گیری تعادل - شناخت حس ها و نحوه ارتباط گیری سیستم عصبی با اعصاب محیطی - تکامل سیستم اسکلتی و راه رفتن بچه، یادگیری تکلم و مشاهده قسمتهایی از مغز که وظیفه هماهنگی را به عهده دارند - عفونت ها و نحوه مقابله بدن و شکل گیری سیستم دفاعی بدن - رشد بدن و تکامل سیستم تناسلی (دختر و پسر) و نحوه بروز صفات ثانویه جنسی به واسطه هورمونها - ایجاد روابط عاطفی، ازدواج و نحوه باردار شدن از زمانی که اسپرم وارد تخمک می شود تا جنینی که آماده تولد است - زمان زایمان و بیرون آوردن نوزاد به روش سزارین - شروع روند پیری و تاثيرات آن، لحظه مرگ و ...
اين مستند با كيفيت اورجينال و با زير نويس فارسي كاملا هماهنگ بر روي 1 DVD بدون هيچ گونه حذفيات و كاهش كيفيت تقديم علاقه مندان مي شود و قابل پخش بر روي كامپيوتر و DVD پليرهاي خانگي مي باشد. توجه : ارسال پستي ( تحويل در محل و پرداخت به مامور پست ) نداريم.

برخی از ویژگیها
1) در 1 DVD با کیفیت اورجينال و بدون هیچ گونه حذفیات و کاهش کیفیت  2) قابل پخش در کامپیوتر و تمامی DVD Player هاي خانگی  3) داراي زیرنویس فارسی كاملا هماهنگ  4) رايت بر روي بهترين DVD با سرعت پايين (6X) براي حفظ كيفيت محصول  5) ارسال رايگان با پست پيشتاز به شهرها، شهرستان ها و روستا (تحويل 1 الي 2 روزه)


خرید مستند درون بدن انسان

 

نام و نام خانوادگی

 

در فیلد زیر، کد تلفن کشور خود را وارد کنید مثلا برای ایران 98 را وارد کنید.

کد کشور

 

شماره تلفن ثابت یا همراه

 

ایمیل

 

آدرس شما

 

چنانچه در مورد اين محصول سؤالي داريد در کادر زیر بنويسيد.(اختیاری)

سؤال شما

 

در فيلد زير تعيين كنيد كه قصد خريد چه تعداد از اين محصول را داريد.

تعداد مورد نياز 

 

hasan85

نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 22 تير 1390برچسب:مستند,رشد جنین,آناتومی ,فیزیولوژی,رحم ,انیمیشن,فیلم,گریه,National Geographic, توسط محمد حسن |

لنت ترمز پژو 206 KOWA

قیمت: 23000 تومان

لنت ترمز 206 مارك KOWA محصول كشور مالزي با 6 ماه ضمانت بي قيد شرط جهت تعويض داراي برچسب هلوگرام . داراي گواهي ISO 9001 : 2000

در صورت خريد عمده قيمت محصول شامل تخفيف ميباشد ( براي خريد عمده بعد از ثبت محصول و دريافت شماره تلفن با من تماس حاصل نمائيد )

برخی از ویژگیها
1) داراي برچسب هلوگرام  2) 6 ماه ضمانت بي قيد شرط جهت تعويض  3) مارك KOWA  4) داراي گواهي ISO 9001 : 2000  5) محصول كشور مالزي


خرید لنت ترمز پژو 206 KOWA

 

نام و نام خانوادگی

 

در فیلد زیر، کد تلفن کشور خود را وارد کنید مثلا برای ایران 98 را وارد کنید.

کد کشور

 

شماره تلفن ثابت یا همراه

 

ایمیل

 

آدرس شما

 

چنانچه در مورد اين محصول سؤالي داريد در کادر زیر بنويسيد.(اختیاری)

سؤال شما

 

در فيلد زير تعيين كنيد كه قصد خريد چه تعداد از اين محصول را داريد.

تعداد مورد نياز 

 

hasan85

نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 22 تير 1390برچسب:لنت ترمز 206,KOWA,پژو,كشور مالزي,محصول,هلوگرام , توسط محمد حسن |

سرخ کن بدون روغن هات پلیت اتریش

قیمت: 57000 تومان

با هات پليت از آشپزي لذت ببريد چرا که اين سرخ کن بقدري مفيد است که در تمام روز قابل استفاده بوده و آشپزي را براي شما آسان مي کند از مزاياي سرخ کن بدون روغن هات پليت اين است که به آساني در خانه قابل استفاده بوده و به خاطر سبکي آن به سادگي حمل و جابه جا مي شود ، اين محصول از تفلون دوبل ساخته شده که مدتي طولاني برايتان سالم مي ماند ، همچنين شما مي توا نيد از آن به عنوان باربيکيو هم استفاده کنيد ، توجه داشته باشيد که گرماي هات پليت طوري تنظيم شده که کاملا مناسب آشپزي است و مي توان تمام غذاها را در کنار هم و بطور همزمان سرخ کرد بدون اينکه بو يا طعم آنها با يکديگر ترکيب شود .

ضمنا پس از پخت فقط با استفاده از يک دستمال مي توان آن را تميز کرد بدون شک هات پليت فوق العاده ما را هرگز فراموش نخواهيد کرد چرا که در مقايسه با ساير موارد مي توانيد روي آن هر چيزي را که مي خواهيد بپزيد , کلوچه ، شيريني هاي مختلف ، پاي سيب و بسياري شيريني هاي ديگر که دوست داريد . . . . . MADE IN AUSTRIA/EUROPE . . . . . دارای یک سال گارانتی پخش لوازم خانگی هیراد . . . . .

برخی از ویژگیها
1) بدون نیاز به روغن  2) بدون سوزاندن غذا  3) عدم تداخل مزه و بوی غذاهای مختلف  4) قابل سفارش از تمام نقاط دنیا  5) پرداخت قبل یا بعد از تحویل کالا


خرید سرخ کن بدون روغن هات پلیت اتریش

 

نام و نام خانوادگی

 

در فیلد زیر، کد تلفن کشور خود را وارد کنید مثلا برای ایران 98 را وارد کنید.

کد کشور

 

شماره تلفن ثابت یا همراه

 

ایمیل

 

آدرس شما

 

چنانچه در مورد اين محصول سؤالي داريد در کادر زیر بنويسيد.(اختیاری)

سؤال شما

 

در فيلد زير تعيين كنيد كه قصد خريد چه تعداد از اين محصول را داريد.

تعداد مورد نياز 

 

hasan85

نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 22 تير 1390برچسب:هات پليت,سرخ کن,سرخ کن بدون روغن,تفلون دوبل,سرخ کن بدون روغن هات پلیت اتریش, توسط محمد حسن |

رنده برقی کنوود انگلستان KENWOOD

قیمت: 45000 تومان

رنده برقي براي آشپزخانه کدبانوي با کلاس ايراني. رنده برقي با تيغه هاي مختلف جهت اسلايس کردن، رنده کردن در حالتهاي گوناگون قابل استفاده براي تهيه اسان انواع سالاد ميوه و سبزيجات به صورت کاملا حرفه اي و شيک، نياز آشپزخانه هر کدبانو سريعترين و راحت ترين وسيله رنده و ورقه کن که تا بحال داشته ايد . . . . . MADE IN ENGLAND . . . . . 7 تیغ . . . . . دارای 3 ماه گارانتی پخش لوازم خانگی هیراد



برخی از ویژگیها
1) رنده 7 کاره  2) رنده بصورت برقی  3) بدون ایجاد فشار به دست  4) ارسال رایگان تهران  5) خرید پستی شهرستان


خرید رنده برقی کنوود انگلستان KENWOOD

 

نام و نام خانوادگی

 

در فیلد زیر، کد تلفن کشور خود را وارد کنید مثلا برای ایران 98 را وارد کنید.

کد کشور

 

شماره تلفن ثابت یا همراه

 

ایمیل

 

آدرس شما

 

چنانچه در مورد اين محصول سؤالي داريد در کادر زیر بنويسيد.(اختیاری)

سؤال شما

 

در فيلد زير تعيين كنيد كه قصد خريد چه تعداد از اين محصول را داريد.

تعداد مورد نياز 

 

hasan85

نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 22 تير 1390برچسب:رنده برقي,رنده,آشپزخانه,رنده 7 کاره,سالاد ميوه,سبزيجات,کنوود انگلستان, توسط محمد حسن |

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 15 صفحه بعد