متفاوت ترین فروشگاه اینترنتی ایران
این وبلاگ برای فروش بهترین کالاهای موجود در سطح کشور ایجاد شده است.

کتاب زنانی که مردان عاشقشان می شوند


قابل توجه کلیه خانمها(مجرد و متاهل)

آیا فکر کرده اید چرا تا بحال مجرد مانده اید؟

چرا تا کنون فرد مورد مورد نظر خود را پیدا نکرده اید؟

آیا می دانید مردان به دنبال چه زنانی هستند؟

آیا می خواهید این مشکلات را رمز گشایی کنید؟

شاید هم می خواهید آتش عشق را در زندگی مشترک خود شعله ور کنید!

آیا تا به حال پیش آمده که در مورد روابط خود بیندیشید و سپس احساس کنید که یک جای کار می لنگد؟احتمالا شما نیز مانند بسیاری از افراد، مجرد هستید و روابط اجتماعی خوبی هم دارید و برای آشنایی بیشتر، با افراد بسیاری ملاقات کرده اید و از خود می پرسید که چرا با این وجود نمی توانید فرد مورد نظر خود را پیدا کنید شاید هم متاهل باشید یعنی شریک زندگی خود را پیدا کرده اید اما احساس می کنید در این زندگی مشترک، عشق را گم کرده اید.پاسخ شما در این کتاب نهفته هست!!
بسیار خوب، اگر می خواهید همسر مناسبی پیدا کنید یا آتش عشق را در زندگی مشترک خود شعله ور کنید کتاب مناسبی را انتخاب کرده اید.
زنان بسیاری وجود دارند که در برخورد با مردان دارای مهارت بسیار بالایی هستند.گویا این زنان خصوصیاتی دارند که براحتی می توانند مردان را جادو کنند. با مطالعه این کتاب می توانید به اسرار انجام اینکار پی ببرید.
این کتاب اصولی را ارائه می دهد که هم برای افراد مجرد و هم برای آنان که متاهل می باشند کاربرد دارد.


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 22 تير 1390برچسب:آتش عشق,زندگی مشترک,جادو ,افراد مجرد ,مهارت,اسرار,مطالعه, توسط محمد حسن |

کتاب جسارت عشق


ویژه خانمها و آقایان

جسارت عاشقانه زیستن را فرا بگیرید

عشق حقیقی را در وجود خود کشف و پرورش دهید

همسر یا نامزدتان را عاشقانه دوست داشته باشید

مهمترین درس ازدواج یعنی عشق ورزی را یاد بگیریم

کلید برقراری رابطه پایدار در دستان شما خواهد بود

کتاب «جسارت عشق» یک راهنمای 40 روزه است که قلب شما را دوباره به سمت دوست داشتن واقعی همسرتان هدایت می‏کند.
ازدواج هدیه ای زیبا و ارزشمند است
.خداوند ازدواج را راهی برای رهایی از تنهایی،چند برابر کردن کارایی،بنا نهادن خانواده،تربیت فرزندان،لذت از زندگی و بهره مندی از صمیمیتی خانوادگی می داند.اما علاوه بر اینها،ازدواج به ما یاد می دهد که خواهان رشد و پیشرفت باشیم و مشکلات و خود محوری هایمان را با زندگی در کنار همسرمان برطرف کنیم.اگر آماده تعلیم باشیم مهمترین درس ازدواج را که توانایی عشق ورزی است را یاد میگیریم.

این کتاب در مورد عشق است.در مورد یادگیری و جسارت عاشقانه زندگی کردن است.همراهتان در این سفر نزدیکترین شخص به شما یعنی همسرتان است.در این سفر باید شجاع باشید.اگر این جسارت را بپذیرید باید بجای پیروی از قلبتان ، بخواهید که راهنمای آن باشید.دنیا به شما می گوید که از قلبتان پیروی کنید.اما اگر شما راهنمای قلب تان نباشد شخص یا چیز دیگری اینکار را خواهد کرد.((قلب از همه چیزهای دیگر فریب آمیز تر است.))قلب است که همیشه می گوید چه احساسی در لحظه درست است.


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 22 تير 1390برچسب:ازدواج,خداوند,کتاب,قلب ,تربیت فرزندان,عشق,جسارت,جسارت عاشقانه, توسط محمد حسن |

دزدگیر درب و پنجره


بدون نیاز به برق

نصب بسیار ساده و آسان

این دزدگیر بدون نیاز به برق و فقط با یک باطری کوچک کار میکند. این دزدگیر بسیار پرفروش می باشد.عملکرد این دستگاه کوچک بوسیله سنسورهای بسیار حساس می باشد و می توانید آن را برای درب منزل ، پنجره ، خودرو ، و حتی برای درب کمد شخصی خود استفاده کنید .با نصب این دزدگیر دیگر هیچ کسی جرات نزدیک شدن به منزل شما را نحواهد داشت.


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 22 تير 1390برچسب:دزدگیر,دزدگیر بدون نیاز به برق ,دستگاه,پنجره,خودرو, توسط محمد حسن |

جا کفشی جادویی


ایده ای جدید جهت نگهداری کفشهای شما

استفاده از کمترین فضا و مکان

حالا شما برای خرید کفش های جدید جای کافی دارید

شما می توانید با  استفاده از این جاکفشی استثنایی از یک بی نظمی به یک نظم و زیبایی منحصر به فرد دست پیدا کنید.جا کفشی Shoes Under به راحتی در زیر تخت و در کف کمد دیواری جای می گیرد.
این جا کفشی ظرقیت 12 جفت کفش را دارا می باشد و بوسیله دسته نایلونی براحتی می توانید آن را جابجا نمایید.همچنین با بستن درب آن از نفوذ گرد و خاک به کفشها جلوگیری می گردد.


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 22 تير 1390برچسب:جاکفشی,Shoes Under,کمد دیواری,جاکفشی استثنایی, توسط محمد حسن |

نرم افزار شماره زن و فرم ساز

قیمت: 90000 تومان

اين نرم افزار جهت ايجاد فرمهاي مختلف از قبيل دفترچه اقساط، فاكتور، برچسب و ... و زدن شماره و تاريخ بر روي آنها كاربرد دارد كه به چندين روش كار مي‌تواند اين كار را انجام دهد : 1 - فرمهاي مورد نياز را توسط خود نرم افزار ايجاد كنيد. 2 - فرمها را توسط يك نرم افزار ديگر مثل Word ايجاد نموده و در اين برنامه از آنها استفاده كنيد. 3 - فرمها را قبلا توسط روشهاي مختلف چاپ از قبيل چاپ افست، چاپ ديجيتال و ... چاپ نموده و در اين نرم افزار آنها را شماره زني نماييد.

مهمترين قسمت اين نرم افزار شماره زني هوشمند فرم ها مي‌باشد كه در اين روش، شماره زني به نحوي انجام شود كه نيازي به مرتب سازي كاغذها پس از چاپ، به ترتيب شماره نباشد، بدين صورت كه شماره يك در صفحه اول، شماره دو در صفحه دوم زير شماره يك، شماره سه در صفحه سوم زير شماره دو و به همين ترتيب تا آخر قرار گرفته، سپس مجددا شمارش از صفحه اول شروع مي‌شود، با اين كار هنگام برش كاغذها با كاتر، دسته اول كاغذهاي برش خورده روي دسته دوم، دسته دوم روي سوم و الي آخر قرار مي گيرد و نيازي به مرتب سازي كاغذها كه كار بسيار وقت گيري مي‌باشد نيست، ضمنا استفاده از اين امكان اختياري است.
توسط اين نرم افزار امكان طراحي يك فرم كامل در يك صفحه كاغذ يا چند فرم در يك صفحه به صورت سطري و ستوني وجود دارد، به عنوان مثال مي‌توانيد فاكتوري در سايز A5 را طراحي نماييد و آنرا شماره بزنيد يا يك دفترچه قسط كه صفحه A4 را به سه رديف مساوي تقسيم مي‌كند طراحي كنيد و هر سه قسمت را جداگانه شماره بزنيد، البته فقط نياز به طراحي يك قسمت مي‌باشد و فرم طراحي شده در قسمتهاي ديگر به صورت اتوماتيك تكرار خواهد شد.

برخی از ویژگیها
1) امكان طراحي فرم هاي مورد نياز از قبيل دفترچه اقساط، فاكتور، برچسب و ...  2) امكان درج فرمهاي طراحي شده در نرم افزارهاي ديگر مانند Word  3) امكان درج شماره و تاريخ بر روي فرم ها با ميزان افزايش دلخواه تاريخ در هر برگ فرم  4) امكان چاپ آينه اي جهت مواردي مثل برچسبهاي شيشه اي كه از پشت چاپ مي شوند  5) امكان تعريف فرم ها از سايز بسيار كوچك تا سايز بسيار بزرگ


خرید نرم افزار شماره زن و فرم ساز

 

نام و نام خانوادگی

 

در فیلد زیر، کد تلفن کشور خود را وارد کنید مثلا برای ایران 98 را وارد کنید.

کد کشور

 

شماره تلفن ثابت یا همراه

 

ایمیل

 

آدرس شما

 

چنانچه در مورد اين محصول سؤالي داريد در کادر زیر بنويسيد.(اختیاری)

سؤال شما

 

در فيلد زير تعيين كنيد كه قصد خريد چه تعداد از اين محصول را داريد.

تعداد مورد نياز 

 

hasan85

نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 22 تير 1390برچسب:نرم افزار,Word,نرم افزار شماره زني هوشمند,فاكتور, برچسب,طراحي , توسط محمد حسن |

جوراب شلواری زنانه

قیمت: 5800 تومان

کل جوراب با خطوط باریک نازک تر از کل جوراب طرح دار شده است این جوراب از جنس بسیار مرغوب تهیه شده است بنابراین بسیار زیبا روی پا قرار می گیرد و بسیار نرم و راحت می باشد. همچنین این جوراب نخ کش نمی شود و بسیار بادوام است



برخی از ویژگیها
1) # جوراب شلواری فوق العاده  2) # جنس مرغوب  3) # طرح زیبا  4) # چسبان  5) # با دوام


خرید جوراب شلواری زنانه

 

نام و نام خانوادگی

 

در فیلد زیر، کد تلفن کشور خود را وارد کنید مثلا برای ایران 98 را وارد کنید.

کد کشور

 

شماره تلفن ثابت یا همراه

 

ایمیل

 

آدرس شما

 

چنانچه در مورد اين محصول سؤالي داريد در کادر زیر بنويسيد.(اختیاری)

سؤال شما

 

در فيلد زير تعيين كنيد كه قصد خريد چه تعداد از اين محصول را داريد.

تعداد مورد نياز 

 

hasan85

نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 22 تير 1390برچسب:جوراب,جوراب شلواری,زنانه,جوراب نخ کش, توسط محمد حسن |

ساعت بدون عقربه رولکس Rolex

قیمت: 19000 تومان

نسل جدید ساعت های بدون عقربه، اینبار توسط شرکت معروف Rolex با طراحی منحصربه فرد مدل رولکس . این ساعت برخلاف ساعت های دیگر دارای عقربه و یا صفحه نمایش دیجیتالی ویا حتی نمایش LED نیست !

طراحی این ساعت بسیار ساده و مدرن می‌باشد و استفاده از آن بسیار آسان است و امکان نمایش ساعت، دقیقه را دارا می‌باشد. یک ساعت شیک و مدرن برای آنهایی که می خواهند به روز باشند
دستان شما در اختيار جذابيت ... تقديم به آقايون و خانم ها ي مشكل پسند...قابل ست كردن با لباس هاي اسپرت و رسمی ... مكمل زيبايي و جذابيت شما

برخی از ویژگیها
1) • ساعتی فوق العاده زیبا، جدید و خیره کننده برای پسرهای نسل جوان و دختران شیک پو  2) • هدیه ای مناسب برای آنکه دوستش دارید  3) • یک ساعت فوق العاده شیک و جدید  4) • برای شما که می خواهید به روز باشید  5) • براي آقا پسرا و دختر خانم ها ي مشکل پسند


خرید ساعت بدون عقربه رولکس Rolex

 

نام و نام خانوادگی

 

در فیلد زیر، کد تلفن کشور خود را وارد کنید مثلا برای ایران 98 را وارد کنید.

کد کشور

 

شماره تلفن ثابت یا همراه

 

ایمیل

 

آدرس شما

 

چنانچه در مورد اين محصول سؤالي داريد در کادر زیر بنويسيد.(اختیاری)

سؤال شما

 

در فيلد زير تعيين كنيد كه قصد خريد چه تعداد از اين محصول را داريد.

تعداد مورد نياز 

 

hasan85

نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 22 تير 1390برچسب:ساعت های بدون عقربه,ساعت,لباس هاي اسپرت,مكمل زيبايي, توسط محمد حسن |

سریال خارق العاده آموزش زبان extra

قیمت: 5500 تومان

لطفا آنقدر غرق زيبايي فيلم نشويد كه يادگيري زبان را فرآموش كنيد سرگرمي در خدمت يادگيري علم بهترين ايده آموزش سال 2010 با ديدن اين سريال فوق العاده با آسانترین روش زبان ياد بگيريد. هم سرگرم شويد هم بدون صرف وقت اضافي زبان ياد مي گيريد. بهترين روش براي يادگيري زبان روش تاييد شده و تضمين شده توسط بزرگترين مراكز آموزشي اين سريال در بسياري از آموزشگاه هاي بزرگ دنيابه عنوان كمك آموزش استفاده مي شود. تلفظ صحيح و شمرده لغات جهت يادگيري بهتر شما هر قسمت به همراه يك فايل word حاوي تمام ديالوگ هاي سريال مي باشد. در عصر تكنولوژي و ارتباطات ديگر بهانه اي براي نياموختن وجود ندارد در هر شرايطي مي توان زبان آموخت شما براي آموختن زبان نياز چنداني به كلاس و يا معلم نداريد شما به تهيه اين فيلم ها با هزينه بسيار كم زبان ياد بگيريد.

آيا مي دانيد پيشنهاد اول معلمين خبره زبان ديدن فيلم هاي متعدد با زبان اصلي است اين سريال حاوي 30 قسمت كه هر قسمت همراه يه فايل ورد ( متن قسمت) هستش. داستان در مورد يه شخصيتي به نام هكتور است كه از ارژانتين آمده به انگلستان و زبان انگليسي بلد نيست. اين واقعا امکان پذير است که شما يک زبان جديد را بياموزيد! سريال آموزش زبان EXTR@-TV مجموعه اي است ويدئوي که در قالب طنز و با روشي بسيار ساده و قوي بيننده را در مسيري ويژه جهت يادگيري زبان انگليسي قرار مي دهد. سريال آموزش زبان ۳۰ قسمتي EXTR@-TV توانسته با مهارت ويژه بازيگرانش در تلفظ صحيح و شمرده لغات و ديالوگ ها، شرايط بسيار خوبي جهت يادگيري صحيح زبان انگليسي براي کليه بينندگانش در سنين مختلف و در زمينه هاي Reading و listening همچنين Geramer فراهم آورد و بيننده با دنبال کردن قسمت هاي مختلف سريال روز به روز به زبان انگليسي مسلط مي شود، تا جاي که قادر خواهد بود به راحتي صحبت کند و مطالب را درک کند و حتي بتواند بخواند و بنويسد
از EXTR@-TV بیشتر بدانیم : EXTR@-TV نام یک سريال است که به ۴ زبان فرانسوی، آلمانی، اسپانیایی و انگيسي جداگانه تولید شده است. این مجموعه داستان ۴ دوست و اتفاقاتی که بین آن‌ها رخ می‌دهد را روایت می‌کند که با انگلیسی بسیار ساده می‌تواند یک پیشنهاد خوب برای یادگیری زبان انگلیسی باشد. این مجموعه برای افراد با سطح زبان انگلیسی پایين و متوسط بسیار مناسب است. بیشتر زمان و لوکیشن مجموعه در داخل یک خانه است وهر اپیزود داستانی جداگانه دارد. در نسخه‌ی انگلیسی این مجموعه، ۴ شخصیت داستان : هکتور (یک آرژانتینی که آرام آرام انگلیسی اش خوب می‌شود)، آن، نیکولاس و بریجت حضور دارند. سریال Extra مجموعه ای است بسیار مناسب برای آموزش زبان و تقویت شنیدار در زبان. داستان این سریال بر این قرار است که هکتور دوست یکی از ۳ بازیگر اصلی سریال که آشنایی چندانی به زبان انگلیسی ندارد از آرژانتین به انگلیس نزد دوستانش می آید. عدم آشنایی او به زبان و اشتباهاتی که می کند اتفاقات بسیار خنده داری را رقم می زند.

برخی از ویژگیها
1) 2 DVD اورژینال با عكس روي DVD و با بسته بندي شيك و بسيار زيبا  2) قابل پخش در کامپیوتر و دی وی دی خانگی  3) با كيفيت استثنايي اورژينال و هولوگرام بسته بندي  4) ارسال با بيمه، کاور، عکس اورژينال، فاکتور و بسته بندي شيك و ايمن  5) داراي گارنتي تعويض واقعي و كاملا رايگان در صورت اشكال


خرید سریال خارق العاده آموزش زبان extra

 

نام و نام خانوادگی

 

در فیلد زیر، کد تلفن کشور خود را وارد کنید مثلا برای ایران 98 را وارد کنید.

کد کشور

 

شماره تلفن ثابت یا همراه

 

ایمیل

 

آدرس شما

 

چنانچه در مورد اين محصول سؤالي داريد در کادر زیر بنويسيد.(اختیاری)

سؤال شما

 

در فيلد زير تعيين كنيد كه قصد خريد چه تعداد از اين محصول را داريد.

تعداد مورد نياز 

 

hasan85

نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 22 تير 1390برچسب:سريال,سريال آموزش زبان,فيلم با زبان اصلي,يادگيري زبان انگليسي,سريال روز , توسط محمد حسن |

آموزش حرفه ای حرکات تکنیکی فوتبال

قیمت: 6000 تومان

فوتبال بدون شک جذاب ترین و پر طرفدارترین ورزش دنیا است. بیشتر مردم جهان در اندک مدت شیفته فوتبال می شوند. حتی کودک خردسال همین که توپ را می بیند، به طرفش می دود و آن را با پا می زند. اکثر جوانان و بزرگسالان علاقه مند به فوتبال برای گذراندن اوقات فراغت خود، به این بازی روی می آورند و یا چون دیگران پای تلویزیون و در میدان ها تماشا گر بازی فوتبال می شوند. بازی فوتبال پر هیجان و زیبا است و انسان را خیلی زود سرگرم می کند، تا آن جا که در سال های اخیر شیوه های فوتبال نوین، مردم جهان را بیش از بیش به خود مجذوب کرده است.

گفته می شود که کشور ما بیشترین طرفدار را در سطح قاره آسیا داشته و دارد و از این جهت با کشورهای اروپا و دیگر کشورهای صاحب نام در فوتبال رقابت می کند، اگر بخواهیم این رقابت به برتری بینجامد و فوتبال ما بیش از پیش رشد کند، ناگزیر باید اشکالات کمی و کیفی آن را از راه آموزش بهتر و آموزش زودرس بر طرف کنیم.
این فیلم آموزشي که حرکات تکنیکی جوانی به نام Billy Wingrove را به نمایش می گذارد از جذابیت های بالایی برخوردار است. این جوان حرکات تکنیکی فوتبالیست هاي حرفه ای را خیلی بهتر از آنها انجام می دهد به طوری که در رقابت های دو به دو با فوتبالیست هایی همچون رونالدينو ، كریستيانو رونالدو و زلاتان ايبراهيمويچ به پیروزی دست پیدا کرده است و این فوتبالیست ها از او به عنوان فوتبالیست حرکات تکنیکی یاد می کنند. این فیلم آموزشی کاملا مناسب برای جوانان با استعداد ایرانی می باشد که قصد دارند به یک فوتبالیست حرفه ای تبدیل شوند... اين مجموعه در يك DVD بدون هيچ گونه كاهش كيفيت و حذفيات تقديم علاقه مندان مي شود و قابل پخش بر روي كامپيوتر و DVD پليرهاي خانگي مي باشد. توجه : ارسال پستي ( تحويل در محل و پرداخت به مامور پست ) نداريم.

برخی از ویژگیها
1) آموزش قدم به قدم تمامي تكنيك ها به صورت تصويري  2) قابل پخش در کامپیوتر و تمامی DVD Player هاي خانگی  3) در يك DVD با کیفیت عالي و بدون هیچ گونه حذفیات و کاهش کیفیت  4) رايت بر روي بهترين DVD با سرعت پايين (6X) براي حفظ كيفيت محصول  5) ارسال رايگان با پست پيشتاز به شهرها، شهرستان ها و روستا (تحويل 1 الي 2 روزه)


خرید آموزش حرفه ای حرکات تکنیکی فوتبال

 

نام و نام خانوادگی

 

در فیلد زیر، کد تلفن کشور خود را وارد کنید مثلا برای ایران 98 را وارد کنید.

کد کشور

 

شماره تلفن ثابت یا همراه

 

ایمیل

 

آدرس شما

 

چنانچه در مورد اين محصول سؤالي داريد در کادر زیر بنويسيد.(اختیاری)

سؤال شما

 

در فيلد زير تعيين كنيد كه قصد خريد چه تعداد از اين محصول را داريد.

تعداد مورد نياز 

 

hasan85

نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 22 تير 1390برچسب:فوتبال,بازی فوتبال,فیلم آموزشي,فوتبالیست ها,آموزش قدم به قدم,پر طرفدارترین ورزش , توسط محمد حسن |

آموزش روش هاي جديد بستن شال و روسری

قیمت: 6000 تومان

حتما شما هم از روش يكنواخت بستن شال خود خسته شده ايد و به دنبال مدل هاي جديد و متنوع هستيد. چطور شال خود را زيباتر سر كنيم ؟! فقط با آرايش چهره زيبا نمي شويد… يكي از مهمترين عوامل زيبا به نظر رسيدن خانم هاي ايراني پوشش سر آنهاست. مطمئن باشيد با ديدن اين مدل ها شما هرگز شال خود را به روش قبلي نمي بنديد… اين مدل ها را ببينيد و به دوستان خود هم توصيه كنيد… پس اين فرصت استثنايي و بي نظير را از دست ندهيد... ما اين مدل ها را از ميان ده ها مدل گلچين كرده ايم و به علاقه مندان تقديم مي كنيم.

اين روش ها براي اولين بار در تابستان 2009 توسط بهترين طراحان و آرايشگران تدوين شده است. هركدام از اين روشها به صورت مرحله به مرحله و كامل توضيح داده شده است. تقديم به خانوم هايي كه شيك و به روز هستند...
اين مجموعه در يك DVD بدون هيچ گونه حذفيات و كاهش كيفيت تقديم علاقه مندان مي شود و قابل پخش بر روي كامپيوتر و DVD پليرهاي خانگي مي باشد. توجه : ارسال پستي ( تحويل در محل و پرداخت به مامور پست ) نداريم.

برخی از ویژگیها
1) آموزش روش هاي جديد بستن شال و روسري  2) تهيه شده توسط بهترين طراحان و آرايشگران مطرح دنيا  3) در يك DVD با کیفیت عالي و بدون هیچ گونه حذفیات و کاهش کیفیت  4) رايت بر روي بهترين DVD با سرعت پايين (6X) براي حفظ كيفيت محصول  5) ارسال رايگان با پست پيشتاز به شهرها، شهرستان ها و روستا(تحويل 1 الي 2 روزه)


خرید آموزش روش هاي جديد بستن شال و روسری

 

نام و نام خانوادگی

 

در فیلد زیر، کد تلفن کشور خود را وارد کنید مثلا برای ایران 98 را وارد کنید.

کد کشور

 

شماره تلفن ثابت یا همراه

 

ایمیل

 

آدرس شما

 

چنانچه در مورد اين محصول سؤالي داريد در کادر زیر بنويسيد.(اختیاری)

سؤال شما

 

در فيلد زير تعيين كنيد كه قصد خريد چه تعداد از اين محصول را داريد.

تعداد مورد نياز 

 

hasan85

نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 22 تير 1390برچسب:بستن شال,روسری,طراحان و آرايشگران ,آموزش روش هاي جديد بستن شال, توسط محمد حسن |

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 15 صفحه بعد